wtorek, 23 czerwca 2015

#1 Recenzja- paletki ze Sleeka!

Cześć Kochani dzisiaj mam dla Was recenzję myślę ze już każdej paletki z firmy Sleek.
Mam nadzieję że wam się spodoba :)

Mam Wam do pokazania moje 3 paletki.Są one bardzo wakacyjne i żywe odcienie. Pewnie uznacie mnie za nie oryginalną , ale muszę powiedzieć pewnie to co wszyscy o tych paletkach.Te paletki mają same zalety. Piękne opakowanie, cienie długo utrzymują  się na powiece bez użycia bazy. Można z nich stworzyć makijaż na każdą okazję. Osobiście jestem w nich zakochana.
Czyż te opakowanie nie wyglądają przepięknie?







Przyznam się że tych dwóch paletek jeszcze nie używałam, ale już niedługo oficjalnie będę miała wakacje i na pewno będę używała tych cieni przy codziennym makijażu.




Tej paletki dosłownie używałam codziennie przez miesiąc i jest  moim ulubieńcem. Pokażę wam które kolory przypadły mi najbardziej do gustu.




Jak wam się podoba nowy post ? Chcecie więcej recenzji ? Co powiecie na to żebym wam zrobiła posta z mim makijażem przy użyciu tych paletek ? Piszcie mi wasze zdania w komentarzu.
Dziękuję za tą chwilę uwagi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz