wtorek, 30 czerwca 2015

#2 Ulubieńcy Czerwca !

Cześć kochani dziś chcę Wam pokazać moich ulubieńców.

Ubrania: 

- Kombinezony to najlepsza część garderoby, jest to duże ułatwienie , nie musimy się martwić czy bluzka nam pasuję do spodni. Mam 3 takie kombinezony i w niedługim czasie będę powiększała swoją kolekcję :)





Buty :

- Vansy to najwygodniejsze buty jakie mam, zabierałam je ze sobą na wszystkie wycieczki i naprawdę okazały się mega wygodne. Polecam  je serdecznie.



Filmy : 

I jak co miesiąc obejrzałam dużo filmów ale tylko jeden zapadł mi w pamięć.
Jest to film Wiek Adaline. Opowiada o kobiecie która nie może się zestarzeć, spotyka miłość swojego życia .... i sami zobaczycie co będzie dalej. Polecam serdecznie każdemu. 



Muzyka: 


Nicki Minaj - Starships




Nicki Minaj - The Night Is Still Young





David Guetta - Hej Mama



Beyonce - Single Ladies 




Lady Antebellum - I Did With You



Dziękuje Wam za przeczytanie :) Zachęcam do komentowania. Widzimy się juz w Niedziele. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz