piątek, 22 maja 2015

Lato!

Cześć kochani, wielkimi krokami zbliżają się wakacje co się z tym wiąże przede wszystkim ochrona
 naszej tworzy przed słońcem i opalone ciało. Jeżeli chcecie się dowiedzieć jak ja dbam o ochronę mojej twarzy zapraszam do dalszego czytania.


Pokarzę wam dzisiaj trochę kremów ochronnych oraz moje sposoby na ładną opaleniznę.

Jeżeli chodzi o kremy ochronne z filtrem najlepiej stosować 50+ i pamiętać o tym że ta ochrona trwa przez 2 godziny, jeżeli nie będziemy stosować żadnych środków ochronnych na twarz mogą nam wyskoczyć lekko brązowe plamki zwłaszcza przy cerze trądzikowej i wrażliwej. Takie kremy możemy stosować jako bazę pod podkład.

Mam wam do polecenia trzy takie kremy których ja używam i jestem zadowolona z ich działania.




Jak widzimy są to firmy jak i droższe jak i te tańsze ich działanie jest bardzo podobne.

Nie zapominajmy o bliznach, znamionach oraz ustach które tez potrzebują ochrony.
Ten produkt jest 15ml. Można go dostać w aptece razem z kremem z ziaji.




Przechodzimy do czegoś oczywistego co w okresie wakacyjnym  jest dla nasz najważniejsze
opalenizna. Przetestowałam kilka sposobów na szybką i ładną brązował opaleniznę.


Jest to balsam do opalania który nie działa zbyt szybko ale efekt jego działania jest widoczny dopiero po kilku dniach, oczywiście jeśli wżywamy go przez mniej więcej 5 dni.


Najlepszy i najszybszy efekt dają oliwki dla dzieci, wtedy nasze ciało szybciej się opala.
Takie oliwki znajdziecie tak naprawdę wszędzie, w sklepach typu biedronka.
Moje oliwki niestety się skończyły ale postaram się wstawić wam zdjęcia.
                                                                                                                                                                 


Piszcie w komentarzach jaki wy macie sposoby na szybkie opalenie się, chętnie wypróbuje nowe sposoby.
Jeżeli chcecie zadać jakieś pytania lub podać propozycję na nowe posty piszcie na asku który jest specjalnie dla was: http://ask.fm/poprostudlaniej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz