wtorek, 16 czerwca 2015

#1 Ulubieńcy Maja

Wiem ze jest już prawie połowa czerwca, ale przez szkołę  nie miałam czasu , bardzo was za to PRZEPRASZAM.

Od tej pory posty będą się pojawiać dwa razy w tygodniu we WTOREK i w NIEDZIELĘ.

KOSMETYKI :

 - Dwa pudry z MANHATTAN Soft Compact Powder o numerku 8 Vanille i 9 Chocolat
Pudry zachwyciły mnie tym że maja niesamowite krycie i jak na moje potrzeby maskują mi wszystkie niedoskonałość, nakłada się go naprawdę mało przy użyciu gąbeczki która jest do niego dodana. Jeżeli szukacie dobrego pudru polecam wam właśnie ten.







-Cukrowy Peeling z Clareny  pieknie pachnie i doskonale nawilża skórę jest go 500ml jest bardzo wydajny ma idealną konsystencje.










- Coś co już było w moim ostatnim poście jest to krem do twarzy +50 który używałam dosłownie kilka razy dziennie sprawdził się doskonale. Jest to 100ml i idealnie nadaje się pod makijaż.



- Mój ulubiony zapach to perfumy Marca Jacobs DAISY. Pięknie pachną są słodkie i wyraziste jest to idealny zapach na lato.  



Film:

- The duff

Jest to historia o dziewczynie która chciała się zmienić z powodu chłopaka. Ta historia mówi nam o tym jak postrzegają na osoby z naszych ''paczek"nas spostrzegają. Ale też o miłości która się rodzi z przyjaźni. Jeżeli jeszcze nie widzieliście tego filmu koniecznie musicie obejrzeć.


- Bolesna przeszłość

Jest to piękna historia dziewczyny która wyprowadziła się do nowego miejsca ponieważ w starej szkole została niesłusznie oskarżona. Film opowiada o tym co mogą spowodować niesłuszne oskarżenia i plotki oraz podszywanie się pod kogoś innego. Film naprawdę dużo daje do myślenia i warto go obejrzeć.





- Serial 

- Słodkie kłamstewka serial już pewnie każdy zna i ogląda. Opowiada o 4 dziewczynach które są po zaginięciu 5 dziewczyny zostają prześladowane przez osobę która podpisuje się jako -A. Ja ten serial oglądam już od 2 lat i powiem wam  że bardzo mnie ciekawi 6 Sezon. Jeżeli też oglądacie napiszcie mi swoje wrażenia po 2-3 odcinkach 6 sezonu.


Muzyka:

-Pretty Girls -Britney Spears i Iggy Azalea

- See You Again - Wiza Khalifa 

- On Top Of The World - Imagine Dragons


- The big bang - Rock mafia


Mam nadzieję że podobał się post :) Piszcie w komentarzach swoich ulubieńców oraz jakie filmy wy lubicie oglądać lub jakie obejrzeliście.

1 komentarz: