sobota, 29 sierpnia 2015

#BACK TO SCHOOL- CO KUPIŁAM!

Cześć kochani, dziś mam dla Was kolejnego posta o szkole. Pokaże Wam co kupiła i bez czego nie wyobrażam sobie chodzić do szkoły. Mam nadzieje że się spodoba.


1. Pierwszą rzeczą jest torba którą zamówiłam w h&m za99,90. Torba ma jedną duża przegrodę i dodatkowo 3 małe kieszonki po bokach w tym jedną z zamkiem. Do torby jest dołączony pasek.
 http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0301578001.html



2. Jest to kalendarz z biedronki, ma przepiękne kolory. Wielkim plusem jest to że ma dużo miejsca do pisania , wiec spokojnie możemy sobie zaplanować cały dzień.




3, Jest to piórnik z house który kupiłam rok temu za około 29zł


3. Zeszyty z biedronki w formacie A4. Mają bardzo urocze okładki i wszystkie są w kratkę.




4. Zeszyt również z biedronki w formacie A5 i też w kratkę .




5.Zeszyty z księgarni w formacie A5 w kratkę .




6. Są to przybory typu długopisy  kolorowe , zwykłe, gumka do ścierania .






7. Taśma klejąca dla osób które nie uznają kleju :)



8. Flagi do zaznaczania czegoś w kalendarzu lub jakiegoś fragmentu w książce.


9. Karteczki samo przylepne.



Mam nadzieję że post Wam się podobał. Widzimy się już niedługo :)

1 komentarz: