piątek, 28 sierpnia 2015

# BACK TO SCHOOL: PROPOZYCJE NA ROZPOCZĘCIE ROKU!

 Cześć kochani! Wracam do Was z nową serią BACK TO SCHOOL. Będzie co najmniej 5-7 postów.  Wiem że robię to na ostatnią chwilę ale przez moje wyjazdy nie miałam nawet czasu żeby siąść i napisać dla was post za co Bardzo Przepraszam. Postaram się to wynagrodzić :)

Nie przedłużają zapraszam do oglądania zdjęć :)


Pierwsza stylizacja jest dosyć prosta składa się z czarnej bluzki z delikatną łezką z przodu i białymi spodniami wzorki i do tego czarne baletki z kokardą :)
Mam nadzieję ze nie będzie Wam przeszkadzać to ze zdjęcia są czarno-białe ale taki filtr najbardziej mi się podobał :)










Druga stylizacja składa się z czarnej  prostej sukienki i czarnych ala zamszowych  szpilek, czyli coś dla 3gimnazjum i licealistek :)











Trzecia i ostatnia stylizacja składa się z białej koronkowej sukienki , czarnego żakietu i czarnych baletek :)








Mam nadzieję że post się podobał :) Zapraczam Was jutro na kolejny post . Jeżeli chcielibyście szkolne Q&A zadawajcie mi pytania w komentarzu, a na pewno taki post się pojawi :) Życzę Wam miłego dnia i widzimy się już jutro :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz