piątek, 7 sierpnia 2015

#3 Ulubieńcy Lipca !

Cześć kochani mam dla Was ulubieńców miesiąca. Przepraszam za długą nieobecność. Postaram się w tym miesiącu to naprawić i posty będą 2-3  w tygodniu.

Kosmetyki :

Jest to zestaw ze Sleeka , są to moje ulubione paletki, zarówno jak i do makijażu dziennego jak i do wieczorowego. Więcej na temat tych paletek dowiecie się tu :
http://simpleforher.blogspot.com/2015/06/recenzja-paletki-ze-sleeka.html





Oraz paletka róży, najczęściej używam 1,2 gdyż 3 można sobie zrobić krzywdę. Wiem że tak nie wygląda ale niestety popsułam nim sobie kilka makijaży i jak na razie nie jestem do niego przekonana . Ale pozostałe dwa mogę z czystym sumieniem polecić.




Wydarzenia: 

Najlepszym wydarzeniem był obóz do Włoch, działo się dużo fajnych rzeczy. Także w parku rozrywki na różnych kolejkach. Sam pobyt na plaży jeżeli ma się przy sobie takie osoby nie można się nudzić.  Polecam Wam spędzać wakacje z osobami na których Wam zależy i który sprawią że nawet zwykły dzień w domu może się okazać ciekawszy od bycia nad morzem z osobami na których Wam nie zależy .


Ksiązki :

Przeczytałam dwie książki które są wspaniałe i warte przeczytania .

Losing hope : Książka jest kontynuacją książki Hopeless. 
Opowiadają o 16-letniej dziewczynie która spotkała na swojej drodze chłopaka, ktorego zjawienie się wywróci jej świat do góry nogami. Pozna dużo rzeczy na swój temat jak była małą dziewczynką. Rzeczy których jej matka jej nie powiedziała. 
Mam nadzieję że przeczytacie lub już dawno przeczytaliście te książki jeśli tak to napiszcie w komentarzu co o niej uważacie i czy tak jak ja chcielibyście poznać dalszą historię tej dwójki.
Chętnie poznam Wasze zdanie. 
Znalezione obrazy dla zapytania losing hope i hopelessZnalezione obrazy dla zapytania losing hope


Girl Online 
Nie chcę Wam o niej dużo tutaj opowiadać ponieważ planuję zrobić o tej książce osobnego posta. Ale jest w 100% godna przeczytania .

Znalezione obrazy dla zapytania girl online zoe sugg

Muzyka :



Dziękuję Wam za poświęcony czas. Mam nadzieję że Wam się podobało. Czekam na Wasze komentarze i życzę miłego i udanego weekendu .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz